یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰

خدایا سلام...

میدونی این روزا چی خوشحالم میکنه.....

اینکه میدونم با همه ی بدیام..هنوزم حواست بهم هست و تو رو دارم...

میدونم اونقدی بنده ی بدی بودم که لایق داشتنت کنارم نباشم..

ولی با همه ی اینا اینو هم میدونم که تو اونقد بزرگ ومهربونی که تنهام نذاری...پس ممنونتم..

خداجونم ممنون بخاطر بودنات......

هم وبلاگیای عزیزم سلام...

نمیدونم شاید هیشکی دعامم نکنه..شاید هیشکی یادمم نکنه....مهم نیست..

چون از روز اول من اینجا  رو واسه دل خودم ساختم..بی خیال همه....

ببخشید که میخام خطاب حرفم خدا باشه.......

چند صفحه ای دست نویس کرده بودم با ی عالمه دعا واسه همه.....

اما الان اینجا..دم افطار.......دلم خاست دوباره بنویسم و بحرفم....

خداجونم دوباره سلام...

خداجونم میدونم که من بدم....میدونم ..

ولی خدایا......من لی غیرک.......

من اگه پیش تو نیام..در خونه ی تو زار نزنم..خودمو آواره ی تو نکنم..کجا رو دارم برم؟؟؟؟؟؟کی رو دارم؟؟؟؟

خداجونم میدونم که تو بهترین خدای دنیایی..نه از جنس بتی نه افول داری...نه ازجنس شیطانی و نه از جنس خدایان تثلیث....نه ازجنس آتشی نه از جنس گاو و.....

خدایا تو بهترین واژه ای ک میتونم ب زبون بیارم....بهترین واژه.....

خوشحالم که تو رو دارم.....و آغوشت همیشه برام بازه....

خدایا نمیدونم چی بنویسم..صبح کلی باهم حرف زدیم..کلی ازت خاسته داشتم.....

اللهم اغفر لی الذنوب التی تغیر النعم...

اللهم اغفر لی الذنوب التی تنزل البلا...

اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا.....

خدایا همه ی اینا هست ولی اینم هست که..

مولای یا مولای انت الغفور و انا المذنب و هل یرحم المذنب الّا الغفور...

خداجونم با تموم سیاهیام اومدم امشبو تو بغل تو سپید بشم....

خدایا همیشه میگم اگه تو رو نداشتم معلوم نبود الان کجا بودم....

خدایا

به حق این شب عزیز هرکس هر حاجت خیری داره برآورده کن..

از کلاس معرفت و میهمان و فانوس جزیره و.....

و داداشی خوبم که اون روزا که باید،دستمو گذاشت تو دستتو باهام حرف نزد تا با تو حرف بزنم..

از آقای بدیعی از نوری درتاریکی...از فریده و فاطمه خانم..از تنهاترین تنها...از شادی خانوم..

از شاید شب و ..خیلی از اونایی که میشناسم و یادم نیست...اونایی که مجالی نیست برای نوشتن اسماشون..

از همه شون و همه ی کسایی که منو میشناسن یا میخونن یا...طلب حلالیت و بخشش دارم..

اگه حرفی زدم که نباید و یا ناخواسته رنجوندمشون..میخام به بزرگواری خودشون ببخشنم.....

و براشون میخام خدا بهتریناشو نصیبشون کنه......

خدایا میدونم که هیشکی منو یادش نیست..اما مهم نیست..مهم اینه که تو منو یادته...خدایا شکرت...

تو این شبا دعای فرج و سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه رو...

سلامتی رهبر عزیزمونو....

سلامتی بیمارا رو..

بی بچه ها رو..

بی همسرا رو..

اونا رو که قفس تنهاییشون هرروز تنگ تر میشه..

مسلمین مظلوم جهان..از غزه و سوریه و عراق و.....

همه و همه رو تو دعای خیرتون شریک کنید.......

اگه کنج دلتون لرزید و اشکی گوشه ی چشمتون بود و قابل دونستین من نالایقو هم دعا کنید...

که ملتمس دعای خیرتون هستم....

یاحق...

  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی