یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰

آزادگان

یه تنها زیر آسمون خدا - آزادگانیه تنها زیر آسمون خدا - آزادگان

آزادگان

 

سلام

سلام به همه ی اونایی که یه بغضی همین الان راه گلوشونو گرفته مثه من و اشکاشون میاد آهسته و بیصدا و گرم مثه من....اما تهِ همه ی اینا میگن خدایا شکرت که تورو حداقل دارم...

دیدین..گاهی بی بهانه یه حسی دلگیرت میکنه...دیدین چه خوبه که حس کنین...حتی اگه همه ترکتون کنن یا نباشن چقد مزه میده که مطمئن باشی خدا هست و پشت گرمیته..

خدایا بابت تمام اون لحظه هایی که هستی و حواسم بهت نیست خیلی شرمندم..خدایا چقد تو آرومم میکنی..گاهی حتی وقتی حس میکنم جوابمو نمیدی...همین که باهات حرف میزنم آروم میشم..

خدایا چقد خوبه که تو بی دریغ تمام لطفتو نصیب همه میکنی...

این هفته رو به همه ی آزاده هایی که نه تنها ازبند سلول هایِ زندانهایِ مخوفِ عراق رها شدن بلکه از اسارت نفسشون رها شدن تبریک میگم....

خداقوت دست مریزاد گل کاشتین....خداییش بعضی وقتا که به آدمای بزرگ فک میکنم از خودم میپرسم...اگه منم جای اونا بودم تاب میاوردم؟برای خدام برای دینم برای وطنم..برای ناموسم میگذشتم از خودم؟از وجودم...اینکه چه سختیایی میکشن کم نیست شوخی هم...اما...افسوس که چه راحت از خودمون میگذریم برای هرچی و هرکس که گاه اونقد ارزششون کمه که میمونم تو اینکه چه کوته بینم در چنین شرایطی...

یه جمله هست که خیلی دوسش دارم...

خدایا منو ببخش بابت تمام درایی که زدم اما خونه ی تو نبود

خدایا خیلی دوست دارم.....منو باتمام بدیام ببخش...

 



  • ۹۲/۰۵/۲۸
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی