یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰
یه تنها زیر آسمون خدا - سلام بر جواد که صاحب جود است....یه تنها زیر آسمون خدا - سلام بر جواد که صاحب جود است....

سلام بر جواد که صاحب جود است....

به نام خدایی که بخشنده ای چون امام جواد علیه السلام رو آفرید
 
ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام نور چشم امام غریبمون امام رضا علیه السلام
 
خدمت شما،باید عرض کنم،نمیخاستم بیام اما حیفم اومد یعنی خجالت کشیدم، برا درد دلای
 
 خودم و دلگیریام بیام اما به قدر یه عرض تسلیت نباشم.....دنبال یه چیز قشنگ بودم که اینو از
 
آدرسhttp://yek-jore-eshgh.persianblog.ir پیدا کردم...راستش این سایت برا امام هادی
 
بود با اینکه من دنبال یه چیزی واسه امام جواد علیه السلام میگشتم........ولی دیدم شعر زیر
 
انگار کهدرخور همه ی معصومین مظلوممونه....پس تقدیم به روح بزرگ و بلندقدرشان.......
 
وحداقل باذکر صلواتی عرض تسلیتمان را به محضرشان ابراز کنیم.........اللهم صل علی محمد
 
وآل محمد و عجل فرجهم.......
 
دم می زنم من از تو «امام نجیب ها»
فرمانروای بیکس شهر غریب ها

این شعر با تمامی مصراع های خود
مانده در انتهای صف بی نصیب ها

آقا به شعر مضطر من واژگان بده
ای پاسخ تمامی اَمَّن یُجیب ها

عمریست جلوه های کلامت گذاشته ست
انگشت بر دهان تمام ادیب ها

در وصف علم بی حد و اندازه ی شما
همواره لال مانده زبان خطیب ها

از بس که بوی عطر محمد
(ص)گرفته ای
حلقه زدند دور و برت عندلیب ها

وقتی دوای شاعرتان یک نگاه توست
دیگر چه حاجت است مرا به طبیب ها؟

تو با «حسین(ع)» فرق نداری فقط کمی
نامت غریب مانده میان غریب ها

آنقدر شعر از تو نگفتند شاعران
تا اینکه باز شد دهن نانجیب ها
 
 
باید خدمت دوستان عرض کنم که همنطور که مستحضرید،بیت آخر مختصا مربوط میشه به جسارت به ساحت مقدس امام هادی علیه السلام


  • ۹۲/۰۷/۱۴
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی