یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰
یه تنها زیر آسمون خدا - خدایا تو را سپاسیه تنها زیر آسمون خدا - خدایا تو را سپاس

خدایا تو را سپاس

 

خدایا!

تمام سپاسم از آن توست، که به من احتیاج نداشتی اما فراموشم نکردی...

دیشب بعد از مدتها..دوباره با خدا،خیلی خودمونی، تنها بودم...

خودم باورم نمیشد این مدلی اشک ریختن رو....

ظاهرا همش بخاطر یه اتفاق خیلی عادی بود اما..

شاید هیچ وقت اینگونه محتاجانه از درگاهش آرامش نخواستم...

آرامشی که این روزها بهم خورده بود....شاید خودم دلیلش بودم اما...

از خدا بصیرتی خواستم برای تدبیر بهتر زندگی ام...

و صبری برای اینکه مبادا چیزی را که دیرتر مقدر شده زودتر بخواهم و یا چیزی را که زودتر،دیرتر...

دیگر نمیخواهم...هیچ نمیخواهم...خدایا به گمانم تو مرا کفایت خواهی کرد....

خودت که شاهد این روزهایم هستی...بهترینها را مقدر کن...بهترینهایی که حقیقی اند نه مجازی..

نه از دید کوته بینانه ی من ...



  • ۹۲/۰۹/۰۴
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی