یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰

ایام فاطمیه..

یه تنها زیر آسمون خدا - ایام فاطمیه..یه تنها زیر آسمون خدا - ایام فاطمیه..

ایام فاطمیه..

سلام بر شما ای مادرِ پدر، ای امّ ابیها..

میدانم که روسیاهی هایم بیش از آن است که از شما بگویم...وقتی قلم را بر صفحه ای

سپید رها میکنم میترسم ،میترسم ازینکه قلم در دستان بَدَم بی حرمت شود..میترسم

از گزینش واژه هایی برای وصفتان..میترسم که واژه های زمینی ام نتوانند تا عظمتتان،پرواز کنند...

ای مادر دو عالم،ای پهلو شکسته ای که زینبت صبر و صلابت را از تو آموخت و چه خوب

امتحان کربلایش را جز زیبایی ندید...

دلم گرفته است،شرمنده ام که از دلگیری نزد شما میگویم .... دلم گرفته ست .....

اما این بار برای شما که مهریه ات را بر فرزندانت حرام کردند...

دلم گرفته است ازین دنیایی که به بی وفایی اش و به بی ثباتی اش ایمان داریم و باز هم

بدنبالش همه جا هستیم...

دلم گرفته است نمیدانم برای شش ماهه ی کربلا میسوزد یا برای محسن تو که هنوز

نشکفته پر پرش کردند..بأیّ ذنب قتلت...

دلم گرفته است برای چاه بغض های همسرت...

برای دست های بسته ی بزرگترین و والاترین مرد جهان....

برای کوچه های غریبی تان......برای درها و میخ ها و ......

دلم گرفته است و آتشی ست بر جانم.....که شعله هایش را هیچ آبی خاموش نمیکند...

دلم گرفته ست ازینکه چادر خاکی تو را هر روز به هر بهانه این سو و آنسو می یابم..

دلم گرفته است که آنقدر غرق دنیایمان شده ایم که چادرت که هیچ..گرهِ روسری هایمان هم..

دلم گرفته است که فراموش کرده ایم که هنوز میبینید ...هنوز آتشی به پاست....

دلم گرفته است که این روزها چه راحت نامتان نان آور سفره هایی شده ...

دلم گرفته است که یوسف گمگشته ات ،تنها دلیل برای گم بودنش در میانمان همین بس

که ما خود را گم کرده ایم...

دلم گرفته است........

آقای من..مولای من از دلگیریهایم برای مادرت گفتم...

مولایم بیا..میدانم این بیا گفتن ها را،تا عمل بسی  راه است..اما تو گام هایت را بردار..

بی خیال من و بدی هایم..دنیا محتاج توست..عزیز زهرا انگار دعاهای لفظی من نفرینی

است ابدی بر نیامدنتان..اما شما بیا..من قول میدهم کوفی بودنم را ترک کنم.......

مولایم تسلیت بخاطر تمام غصه هایت...

مولا جان بیا تا انتقام پهلوی شکسته و تن بی سر را...

انتقام دست بسته و کشیده شدن در کوچه ها را بگیری..همه منتظریم..بیا دیگر دیرست..

عطشنامه های عاشقانه ی عقل و دل مجنون؛Tshnamh romantic minds and hearts Insane

آدرس تصویر فوق: http://ghoghnoosekarbala.blog.ir/

اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک..

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها بر همگان تسلیت و التماس دعا...



  • ۹۲/۱۱/۲۶
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی