یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

یه تنها زیر آسمون خدا

همه چی و هیچی

  • ۰
  • ۰

مباد اون روز...

یه تنها زیر آسمون خدا - مباد اون روز...یه تنها زیر آسمون خدا - مباد اون روز...

مباد اون روز...

سلام رهبرم..سلام عشقم...

درسته نوشتم عشقم...بی مهابا...

کسی چ میداند شاید روزی همین نوشته ها وهمین عشق نجاتم داد......من عاشقانه دوستت دارم رهبرم

http://f-e-1390.persiangig.com/image/F/ta-hamishe.jpg

فقط عشقه که میتونه جون دادن براش لذت بخش باشه...

و من امروز از همین جا اعلام میکنم برای لحظه ای...دمی...حضور بیشترتان حاضرم نباشم...

امروز نمیدونم چند نفر سخنرانی کامل حضرت آقا رو شنیدن یا دیدن؟؟؟

نمیدونم چند نفر دقت کردن ک آقا گفتن ک اون موقع نیستن...و ما خواهیم دید...

من الان نیومدم توضیح بدم ک آقا تو چ جمله ای این رو گفتن...میخوام بگم...

نذر میکنم جانم را که نباشد اگر نباشی..نذر میکنم جانم را که اگر عمر بنده ی حقیر و رو سیاه و گناهکار

به قدر دمی بر عمر باعزت و مبارکتان بیفزاید..خداوند از من بگیرد آن را و نثار بهترینم شود...

بهترینی که هنوز آرزوی دست بوسی اش مستم میکند...

میدانم برایت نه میثم تمار شدم نه عمار...برایت هیچ نبودم و هیچ نکردم..اما دیگر نگو که نخواهی بود...و ما خواهیم دید و خواهیم بود..

باش تا ظهور......اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.......

..باش تا انتقام سیلی مادر بگیریم......باش رهبرم...

راستی میلاد حضرت مادرتان مبارک...

امام خامنه ای

اللهم احفظ و سلِّم قائدنا...

 این عکسها هم دنیایی دارن.....کلی حرف نگفته.......

مامانای مهربون.......روزتون مبارک.......

 



  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • مهم نیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی